ارتباط با ما

تماس با نمایندگی رسمی آنتی ویروس دکتر وب

گروه نرم افزاری وندا نه به عنوان یک سازمان تجاری بلکه به عنوان یک مجموعه کوشا و با سابقه درخشان 10 ساله در امر تولید و فروش نرم افزار های سفارشی و امنیتی  ، طراحی و توسعه سامانه های اینترنتی و ارائه خدمات تخصصی همواره به دنبال بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات خود داشته است .

گروه نرم افزاری وندا ، از سال 2016 با عقد قرارداد رسمی با شرکت دکتر وب ، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و پخش و خدمات این شرکت ، آغاز کرده ایم.  آرزو داریم با اتکا به دانش و تجربه متخصصان این مرز و بوم گامی قابل قبولی در جهت رشد و شکوفایی کشورمان بر داریم.

تلفن های تماس : 02144110868 – 02144105176

آدرس ایمیل : support@irandav.com

فرم درخواست اطلاعات فنی : اینجا کلیک کنید

فرم درخواست استعلام محصولات شرکتی و سازمانی : اینجا کلیک کنید

سوالات متدوال

  1. 1
    آیا شرکت دکتر وب ایرانی است ؟

    شرکت دکتر وب، توسعه دهنده روسی نرم افزار ضد ویروس دکتر وب بوده که محصولاتش را از سال 1992 به بازار ارائه کرده است. این شرکت یک شرکت امنیتی مهم و کلیدی در بازار نرم افزار روسیه است. دکتر وب از معدود ضد ویروس هایی در جهان است که تکنولوژی کشف و پاکسازی بدافزارها را در اختیار دارد. دکتر وب جوایز و گواهینامه های متعددی از سازمانهای امنیتی در جهان کسب کرده است. رضایت مشتریان نشانه کیفیت بالای محصولات ساخته شده توسط طراحان و برنامه نویسان با استعداد روسی می باشد.

  2. 2
    فروش و عرضه محصولات دکتر وب در ایران چگونه است ؟

    روش فروش شرکت دکتر وب روسیه در سایر کشور ها ، ارائه نمایندگی رسمی به شرکت های مقیم در آن کشور است  ، گروه نرم افزاری وندا به عنوان نماینده رسمی دکتر وب در ایران فروش و توزیع و پشتیبانی از محصولات شرکت دکتر وب را بر عهده دارد. شما میتوانید برای خرید محصولات خانگی از فروشگاه محصولات آنتی ویروس دکتر وب  و برای خرید محصولات سازمانی و کسب نمایندگی بصورت تلفنی با این شرکت تماس حاصل فرمایید.

  3. 3
    عقد تفاهم نامه همکاری و نمایندگی فروش به چه صورت است ؟

    گروه نرم افزاری وندا به عنوان نماینده رسمی دکتر وب در ایران فروش و توزیع و پشتیبانی از محصولات شرکت دکتر وب را بر عهده دارد. شما میتوانید برای کسب نمایندگی شهر ها و استان ها فرم درخواست نمایندگی را تکمیل و یا بصورت تلفنی با این شرکت تماس حاصل فرمایید.

     

  4. 4
    نماینده رسمی شرکت دکتر وب در ایران ؟

    از ابتدای سال 2016 میلادی ، طی امضای یک قرارداد رسمی بین شرکت دکتر وب و گروه نرم افزاری وندا ، این شرکت به عنوان نماینده رسمی دکتر وب در ایران فعالیت خود را در حوزه های فروش و توزیع و پشتیبانی از محصولات شرکت دکتر وب را بر عهده گرفت . شما میتوانید اطلاعات گروه نرم افزاری وندا را مطابق با تصویر زیر در سایت رسمی شرکت دکتر وب نیز مشاهده کنید.